Spotkanie HR standard w naszej sali konferencyjnej

Spotkanie HR standard w naszej sali konferencyjnej

W tym roku 18 ego lutego mieliśmy przyjemność gościć firmę HR Standard w naszej Sali konferencyjnej i-view Meetings przy ul. Mazowieckiej 9.
Firma HR Standard, zrzeszająca na swoim portalu osoby zajmujące się branżą HR w Polsce, zorganizowała w Sali konferencyjnej i-view Meetings III edycję konkursu bohaterowie HR. Czym jest HR Standard ? Jest to portal, który publikuje informację, wydarzenia, nowinki ze świata HR, dla specjalistów, jak również dla tych, którzy są zainteresowani własnym rozwojem.

hr standard w i-view

Spotkanie HR standard w naszej sali konferencyjnej

Organizatorzy i partnerzy

Tegoroczne rozstrzygnięcie Konkursu Bohaterowie HR miał zaszczyt przygotowywać nasz zespół i view, który postarał się aby całe wydarzenie nabrało światowego formatu, a goście czuli się w pełni zrelaksowani. Organizatorzy brali pod uwagę kilka sal konferencyjnych w centrum Warszawy, jednak postanowili zaufać nam, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Konkurs był okazją aby nagrodzić najlepszych menadżerów oraz specjalistów w branży HR w Polsce. Nasz team znając jak wielka jest ranga konkursu stanął na wysokości zadania i sprawił, że gościom podczas całego eventu niczego nie brakowało. Klimat naszej przestrzeni, którą zdobią obrazy polskich artystów, nowocześnie umeblowane wnętrze oraz nowo odrestaurowana kamienica, sprawił, że zaproszeni goście byli odprężeni i zadowoleni. Uczestnicy podczas eventu mieli okazję zawrzeć nowe znajomości.
Partnerem Konkursu Bohaterowie HR była firma Librandt, która specjalizuje się w kształtowaniu liderów z pośród specjalistów i menadżerów w polskich korporacjach. Librandt jest firmą, która na pierwszym miejscu stawia ludzi, prowadzi szkolenia grupowe, organizuje coachingi.

HR Standard

Spotkanie HR standard w naszej sali konferencyjnej

Zwycięzcy konkursu HR Standard

Zwycięzcy konkursu otrzymali specjalnie przygotowaną na tę okazję statuetkę. Po oficjalnej części eventu, zaproszeni goście i zwycięzcy mogli zrelaksować się w przestronnym lobby, gdzie zapewniliśmy gościom szeroki wybór przystawek i win. Wszyscy bawili się do północy i wyszli naładowani pozytywną energią, a my jesteśmy dumni, że wraz z organizatorami mogliśmy przygotować niezapomniany event.
Wszystkim uczestnikom oraz zwycięzcom serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

2017-09-23T21:22:34+00:00