Spotkanie biznesowe w centrum Warszawy

Spotkanie biznesowe w centrum Warszawy

Spotkanie biznesowe to niezwykle ważny element, który może znacząco wpłynąć na działanie danej instytucji. To dobry sposób na omówienie z zespołem kwestii istotnych dla firmy, między innymi celów czy projektów. Warto zadbać o to, by spotkanie było efektywne i przyniosło oczekiwane rezultaty.

Przygotowując takie spotkanie powinniśmy mieć na uwadze dwie istotne kwestie, to znaczy organizacje i miejsce spotkania.

Jeśli chodzi o organizacje, bardzo ważne jest aby sprecyzować jego cel i stworzyć dokładny plan działania. Dzięki temu można kontrolować przebieg spotkania i monitorować, czy dyskusja nie schodzi na „boczny tor”. Na początku spotkania organizator rozsyła uczestnikom agendę, aby mogli zapoznać się z zamysłem projektu i proponowanymi tematami dyskusji. W ten sposób daje im możliwość na wyrażenie uwag bądź sugestii, co z kolei daje uczestnikom poczucie, że ich zdanie jest równie ważne. Takie zachowania bardzo pozytywnie wpływają na zaangażowanie uczestników podczas odbywającego się spotkania.

Miejsce, w którym takie spotkanie ma się odbyć powinno być zarówno reprezentacyjne jak i funkcjonalne. Ważnym elementem jest dostosowanie miejsca do charakteru rozmowy. Jeśli chcemy przeprowadzić rozmowę w gronie profesjonalistów, nie możemy zaproponować im przypadkowego miejsca. Ważne jest, aby sala rozmów była dobrze wyposażona w odpowiedni sprzęt. Goście czy rozmówcy z pewnością zwrócą uwagę, gdzie zostali zaproszeni i będą z tym miejscem utożsamiać organizatora.

Nasza sala konferencyjna I-view Meetings to idealne miejsce, na tego typu spotkania. To najnowsze i najbardziej zaawansowane technologicznie studio fokusowe badań rynku w centrum Warszawy. Dwa przestronne i najnowocześniejsze w Polsce studia fokusowe z wyjątkowo skonstruowanym lustrem weneckim, obejmującym całą ścianę, oferują unikatową przestrzeń dla badań jakościowych w Warszawie. Studio znajduje się w doskonale odrestaurowanym, zabytkowym budynku w stolicy Polski. Nasze usługi obejmują rejestrację audio-video w jakości full HD i audio-video streaming we wszystkich pomieszczeniach. Ponadto, urządzenia i oprogramowanie UX, eye tracking oraz neuromarketing i jedyną w pełni wyposażoną kuchnię testową w Warszawie.

Im lepsze wrażenie zrobimy na uczestnikach, tym większe prawdopodobieństwo, że nasze spotkanie zaowocuje.

2018-07-11T14:51:55+00:00