1. Platformy eventowe.
Oprócz zapewnienia ram dla organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń, konferencje, szkolenia, zbiórki pieniędzy, rozgrywki i inne, firma zajmująca się technologią wydarzeń zapewnia coraz bardziej zautomatyzowany i zintegrowany system do tworzenia, promowania i organizacji tych wydarzeń.
2. Technologie angażujące zdarzenia.
Zaangażowanie uczestników jest istotną częścią procesu zarządzania wydarzeniem. Może to mieć wpływ na liczbę uczestników, którzy powrócą na przyszłe wydarzenia, które organizujesz, a także na zalecenia – lub skargi – dzielone z ich siecią. Technologie te oferują niesamowitą gamę sposobów interakcji z uczestnikami wydarzeń, takich jak grywalizacja, ściany społecznościowe, transmisje na żywo, technologia drugiego ekranu, odkrywanie ludzi, udostępnianie treści i logistyka uczestników.
Kolejnym obszarem, na który zwraca się uwagę, jest wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej i rzeczywistości rozszerzonej jako narzędzi angażujących zdarzenia. Możesz jednak również użyć tej technologii do interakcji z uczestnikami. Zapewnia opcję wirtualnej obecności, poszerzając pulę uczestników poza osoby fizycznie obecne.
3. Kompletny pakiet wydarzeń.
Ta intrygująca lista technologii zdarzeń ilustruje znaczące zmiany, które zaszły w zarządzaniu zdarzeniami w ostatnich latach. Istnieje wiele sposobów skrócenia czasu poświęcanego na zarządzanie wydarzeniami, a także zwiększenie ogólnej liczby tworzonych doświadczeń i wglądów, które można z nich uzyskać. Jeszcze lepsze jest to, że te technologie eventowe są dość przystępne i okazały się zapewniać znaczny zwrot z inwestycji.
4. Biometria i analiza nastrojów.
Technologia biometryczna, taka jak rozpoznawanie twarzy, pomaga wzmocnić i ułatwić bezpieczeństwo zdarzeń. Aby zmierzyć reakcję uczestników na wydarzenie, technologia sentymentu gromadzi takie dane uczestników, jak nastrój i poziom zaangażowania, a także dane demograficzne, takie jak wiek, płeć i pochodzenie etniczne.