Bohater HR 2017 w naszej Sali konferencyjnej i-view Meetings w centrum Warszawy

Bohater HR 2017 w naszej Sali konferencyjnej i-view Meetings w centrum Warszawy

W ubiegłym tygodniu odbyła się druga odsłona konkursu BohaterHR, w którym nagrodzeni zostali szefowie CEO firm, najmłodsi HRowcy, zespoły które osiągnęły  najwięcej sukcesów oraz najlepsi partnerzy dostarczający rozwiązania dla HR.

Konkurs BohaterowieHR organizowany jest przy okazji Warszawskich Dni Rekrutacji, które są największą w naszym kraju imprezą poświęconą rekrutacji, nowym technologiom oraz Nowym Formom HR. Dni Rekrutacji co roku goszczą ponad 300 profesjonalistów z HR, którzy dodatkowo poszukiwali BohaterówHR. Zwycięstwo w konkursie jest cenną informacją dla pracowników, współpracowników i partnerów biznesu, że nagrodzona firma, dostarcza najlepsze praktyki zarządzania zasobami ludzkimi.

zwycięzcy konkursu w I-view Meetings

Zwycięzcy konkursu zostali nagrodzeni w kategoriach:

-CEO marzeń, skierowana dla wszystkich CEO, którzy rozumieją potrzebę dialogu z działami HR i swoimi działaniami wspierają je w ich rozwoju i tworzeniu polityki personalnej w organizacjach,

-Szef HR roku, skierowana do wszystkich osób zarządzających działami HR, zarówno dla dyrektorów, menedżerów jak i kierowników HR,

-Odkrycie HR roku, kategoria, w której nagrodzone zostały młode, wschodzące gwiazdy HR,

-Odkrycie HR roku, kategoria, w której działy HR mogą pochwalić się świetnymi kampaniami, wdrożeniami, fuzjami, case’ami dotyczącymi wszystkich obszarów ich działalności,

-Najlepszy Partner dla HR, kategoria, w której nagrodzone zostały firmy, wspołpracujące na co dzień z działami HR, które dzięki swojej pracy usprawniają procesy HR i czynią je przyjemniejszymi

Ten wieczór nie mógł odbyć się bez wkładu naszego zespołu i-view Meetings. Było nam niezmiernie miło, ze uroczystość odbyła się w naszej sali konferencyjnej oraz że mogliśmy  zapewnić obsługę, jak zawsze na najwyższym poziomie. Cieszymy się zdobytym zaufaniem organizatorów jak również nienagannym przebiegiem eventu. Serdecznie gratulujemy wszystkim zwycięzcom i życzymy dalszych sukcesów.

2017-09-23T21:22:32+00:00